Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Wolfeone gyűjtése filmes és sorozatos idézetekből

"Filmidézetek"

#172 (Egy rém rendes család) - Al Bundy ott lesz

2012. október 31. 22:47 - írta: Wolfeone

"Nyugi! Azt mondtam, elmegyek, hát el is megyek. De előbb hadd mondjak valamit! Nem fogok csak úgy eltűnni. Találkozunk mi még. Amikor bejön a boltba egy hájas, lábszagos fehérnép, s az eladó orra alá dugja a lábát... én ott leszek! Amikor valaki bejön az üzletbe, hogy becserélje a cipőjét, amit három hónapja hord... én ott leszek! És amikor suhancok jönnek be, és ledobják a régi cipőjüket, aztán újjal akarnak lelécelni... én akkor is ott leszek! ...És asszonyom! Amikor Lucifer menyasszonyt keres... maga is ott lesz!"

 

Ed O'Neill, mint Al Bundy, az Egy rém rendes család (Married with Children - Season 1 Episode 12 - Where's the Boss) című sorozatban...

al_bundy_ott_lesz.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://filmidezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr704882915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása